AMSTERDAM - Vanaf 18 mei 2020 zullen alle boxen van Green Essentials worden verstuurd met Budbee. Deze samenwerking is tot stand gekomen mede door de gezamenlijke duurzame doelen van Green Essentials en Budbee. Budbee investeert en zet alles op alles om zo min mogelijk impact te hebben in de wereld om ons heen. Ze investeren in fietskoeriers, elektrische bezorgwagens en gaan nog verder dan anderen met de opening van Budbee's eerste CO2 neutrale hub, waarvan er nog meer van zullen volgen in de toekomst.

Vanaf de allereerste levering van Budbee hebben ze CO2-uitstoot klimaatgecompenseerd. Omdat ze een modern logistiek bedrijf zijn, vinden ze dat klimaatbewustzijn een gegeven en geen uniek verkoop argument moet zijn. Daarom compenseren ze samen met de organisatie ZeroMission hun CO2-uitstoot.

Eerdere ZeroMission-projecten waarin Budbee heeft geïnvesteerd, waren gericht op het planten van bomen voor kleine boeren in verschillende landen. Dit is een investering die zowel gericht is op het inbinden van CO2 als op het bevorderen van de sociaalecologische waarde voor de lokale gemeenschap en voor kleine boeren.

Naast de duurzame doelen Budbee heeft Budbee volgens ons de allerbeste service richting onze klanten. Budbee levert expliciet tussen 17:00 en 22:00 elke dag en onze klanten kunnen tijdvakken kiezen tussen deze uren. Tevens genieten onze klanten van keuze of de bezorger aanbelt, aanklopt of bij de deur neerlegt. Ook kunnen onze klanten de bezorger realtime volgen via de app en daardoor weten ze precies wanneer ze het pakket mogen ontvangen. Dit alles is opgezet zodat onze klanten zo min mogelijk tijd dienen te besteden aan het ontvangen van onze pakketten

We zijn zeer verheugd om deze samenwerking nu te mogen aankondigen en kijken erg uit naar de samenwerking. We weten zeker dat Budbee de absoluut beste keuze is in het bezorgen van onze boxen bij de klanten van Green Essentials.

Bezoek de Budbee website